Sunday, February 22, 2009

Chi-Chi-Ko-Chin


Hari ni best.

Siang tadi aku jalan-jalan dengan Nen ke Sunway Pyramid lepas gi umah Mak & teman Nen buat keje kat opis ("Hari Ahad pun nak kena keje," aku pikir, terlupa pulak yang sebenarnya, banyak bulan gak aku keje hari Ahad!) .

Bulan ni banyaklah sikit peluang pergi 'pakto' dengan Si Comel-Comel aku. Gi Melaka, balik PD, lepak sama-sama on weekends. Bagusnya, bila jarang dapat the opportunity, tu yang buat setiap outing kami amat significant pada aku.

Seronok tau dating dengan isteri tersayang - Aku notice lawak2 aku pun lebih fresh sekarang, Nen gelak terkekeh2 (*Note: Bob lu memang kelakar, bai!) walau lepas tu dia cakap aku buat lawak bodoh.

Bila dia gelak, worthwhile rasanya aku buat aksi2 beruk tu.

Dan aku hepi.

Sekian terima kasih.

No comments: