Thursday, August 14, 2008

Si Comel-Comel aku nak gi Bangkok


Aduhai.... nanti siang, Si comel-comel aku si budak Nen nak pi jalan-jalan dengan member-member dia over the weekend kat Bangkok.

Aku lak, kena keje siang malam sampai bengkok.

Kesian missus aku sebab aku terlampau sibuk dengan keje.

But she badly needs a break - in the first quarter of the year, aku sakit teruk - and dengan penuh kasih sayang dan sabar, Nen jaga aku. Sampai aku kuat balik. sampai aku boleh sambung keje in this field balik. Every one needs to lay back and chill out once in a while.

Dan dia terima dan dah lali yang macam ni la pekerjaan aku as producer animation series - satu profession yang bunyi mcm best, tapi sebenarnya, bergelumang dengan segala macam masalah keje. Me'manage' production team bukan keje enteng - manusia kan berbagai - dan producer sebelum ni angkat tangan surrender sebelum aku menyanggupkan diri to continue as producer.

Tapi bottomline nya, aku suka keje ni. And I consider myself exceptionally good at my job. I kinda like the fact that kalau dalam movie '300', akulah raja Sparta yang menjerit dengan gagah beraninya, "Spartans, tonight we die in hell!"

So don't worry, about me sayang.... you go have a good time. And don't mind about me at all - I'll be busy at work this weekend. Like the other weekends before this. But you know I love this job anyway.

Ingat belikan Abang seluar tomoi cukuplah!





1 comment:

qulmann said...

Dah tengok the Lost master piece?
boleh view kat "video aku"!
Tak sabaq nak kena hantam ni!