Wednesday, March 24, 2010

Toruk Makto




Hari ni, genap dua bulan BKQ bersama aku.


Aku dan BKQ (atau nama gangsternya: 'Fast Car' a.k.a 'Black Lightning') pun dah ngam bersama.

Bagaikan Sansilu (pahlawan) Na'vi dari planet Pandora yang baru berjaya menjinakkan raksaksa Toruk, aku & BKQ sekarang dah bersatu sesungut, satu ikatan Tsahaylu antara man and machine telah terwujud.


[kalau tak paham apakebendanya yang gua tulis kat atas, sila pergi nonton dvd 'Avatar', ye?]


Hari ini jugak bermakna dah dua bulan aku tak merokok dalam kereta masa driving.


Kalau terlampau nak smoke sangat time memandu, aku layan berenti tepi jalan hisap rokok. Takpe, gua sanggup.

Hasil pengabdian ini, BKQ masih berbau kedai dan tak de habuk rokok bersepah-sepah. Nen riang dengan perkembangan ini, aku pun senang hati sama.

Sesungguhnya ini satu kejayaan hebat bagi aku.

Terasa sungguh bagaikan akulah 'the Toruk tamer' yang sebenar, bai!

Hell yeah!





4 comments:

Nisyah said...

huh !
then u patut juga melarang diri merokok kat merata tempat dalam rumah...esp BILIK TV...

sekian

Bob Danial said...

ewah ewah, bukan main lagi dia!

Unknown said...

assalamualaikum

Bob Danial said...

fahrizal,

walaikumsalam warahmatullah.