Monday, January 11, 2010

If I sleep happy, will I wake up smiling?



Today I made a big decision.

Not an easy one, sebab it affects orang yang paling aku sayangi.

Tapi aku dah tak tahan lagi menanggung apa yang berceramuk dalam hati ini.

Kejutan pertama was when I told Nen hajat hati aku ni.

Surprisingly, dia langsung tak marah kat aku.

Bukan kecik2 benda yang aku inginkan ni.

And aku semakin terkedu when she said, "okay".

Aku automatic rasa nak menari Pak Maun je bila dah dapat sign-off dari Nen, tapi aku buat2 cool.

Nanti kalau Nen nampak aku seronok sangat, mungkin dia akan ubah fikiran pulak.

Hati aku menangis suka dalam kesyukuran.

Sungguhlah aku amat bertuah dapat isteri yang amat memahami.

Thank you Nen.

I love you, sayang....

Abang janji takkan abaikan tanggungjawab Abang.


1 comment:

Nisyah said...

Bila Pak Dan dah kemaruk, tak boleh nak buat apa dah...


Hmmmmmmmmmmmmm......