Wednesday, April 15, 2009

Born To Rock, Damned To Work


post-management meeting:


semua nak cepat, semua nak sekarang.

hangin betul aku!

buat cekodok pisang pun kena ikut proses tertentu.

aku produce animation serieslah!


mana ada konsep 'on-the-spot' dalam buat animation!

nothing is incidental; everything is planned out meticulously.

gagal merancang, maka merancang kegagalan lah jawabnya.

hangin betul aku.


semua nak cepat, semua nak sekarang!

ingat aku kunta kinte ke?


****************************
afterthot:


bruce springsteen became a rockstar at the age of 36.

umur aku 37 this year.

hmmm.... is it too late to start a band?


*****************************

3 comments:

Unknown said...

kenapa ko bag harapan pd rockstar hopeful mcm aku, bob???


hahahahaaha

Bob Danial said...

apa lagi, def-con kan penubuhan band rock kita.

ko vocalist/lead guitar.

aku boley jadi tamborine man.

hell, jadi roadie je pun aku sanggup ah!

Unknown said...

jadi roadie ok bob, jgn groupie...