Monday, April 12, 2010

Aku makin sedih dan marah...



Tonight, the late news reported another newly-born baby found in the dumpster.


This time in Sungai Choh, Rawang.

Aku dulu ada gak beberapa kali pergi Sungai Choh ~ rumah member ketat gua Malee kat situ. Ini area kampung Melayu.

Tak sangka hari ni keluar cerita pasal Sungai Choh.

Semakin menjadi-jadi kes buang bayi nih.

Aku jadi bertambah sedih setiap kali berita macam ni keluar.

Binatang betul.

People who commit such dastard acts patut mati. Not the baby.

Kalau habis tak nak baby tu, kasi kat Nen & aku bela pun tak pe.

Seriously.


2 comments:

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

Saya juga sgt marah melihat betapa sampai hatinya mereka (org2 yg terlibat - sbb x pasti) membuang baby mcm buang sampah. Kalau diri sendiri tu pun x lalu nk dok dlm sampah, jgn sesukaati buang baby kt situ. Xde nilai dah nyawa bgi mereka, lambang cinta yg dipersiakan.

Bob Danial said...

semakin ramai binatang dalam masyarakat kita, itu pasal puncanya.