Friday, May 22, 2009

seketul tuna disumbat bersama setin sardin

tadi aku nak turun smoke kat bawah.

so i took the lift dari office aku on the 12th floor ni.

gua masuk sorang je.

tekan button G kat panel.

pintu tutup.

tingkat 11, pintu lift bukak. masuk sorang. pintu tutup.

tingkat 10, pintu lift bukak, masuk lagi sorang. pintu tutup.

tingkat 9, pintu lift bukak. sorang lagi masuk. pintu tutup.

tingkat 8, pintu lift bukak, masuk sorang lagi. pintu tutup.

tingkat 7, pintu lift bukak, another one in. pintu tutup.

tingkat 6, pintu bukak lagi. masuk satu lagi. pintu tutup.

tingkat 5, pintu lift bukak. masuk sorang akak gemuk. keadaan jadi sempit. pintu dua tiga kali nak katup, tapi tak jadi. last2 pintu lift berjaya tutup jugak.

tingkat 3A, pintu lift bukak. tapi lift dah penuh. pintu tutup.

tingkat 3, pintu lift bukak lagi! tapi takde orang. aku start rasa claustrophic. pintu tutup balik.

tingkat 2, lift gerak terus tak berenti. aku lemas.

tingkat 1, lift skip. dua tiga orang dalam lift curi-curi tengok akak tu dengan benci. aku ras kesian lak kat akak tu.

tingkat Ground. pintu bukak. akak gemuk first keluar dari lift. aku tolong tekan button 'open'.

semua orang bernafas lega bila akak gemuk keluar sepenuhnya dari lift.

aku tak marah akak tu. nak buat camna, dia gemuk. accept je la.

tapi siut betul lah, almost every floor lift tu berenti.

nasib hari ni hari jumaat.

hari jumaat tak leh marah-marah.

sekian, terima kasih.

No comments: