Friday, July 24, 2009

Nota Untuk Dunia : Bob Sedang Berubah!

La, cepatnya dah Jumaat balik.

This week aku dapat kerja 4 hari out of 5. Not bad, alhamdulillah.

Kaki pun tak sakit dah bila memijak, cuma aku manjakan kaki jangan pressure kuat2. Lagipun doctor pun suruh aku chill. Ni pergi bekerja pun dah kira langgar pantang MC yang doctor berikan.

Tomorrow aku kena gi check-up kat Melaka lagi.

Tapi insyaallah ok dah kut uric acid level aku... masa aku kena admit ke ward, uric acid level aku 648 readingnya, kalau tak salah. In my book, anything more than 500 is not good.

Lepas tu, this week aku betul2 jaga makan. Every morning aku breakfast makan cereals n milk je. Kalau tak, nasi lemak. Or mee goreng.

No red meat or seafood or whatever else yang aku tak leh makan.

This week, ayam & ikan sure benci aku, sebab itu je makanan yang aku pulun.

Ubat doctor pun aku makan tanpa gagal ikut masa.

Good boy, Bob!

Kita tengok esok apa doctor kata.

3 comments:

Cikgooden said...

makan kena banyak pantang...jgn balun ja..
moga sehat...

Unknown said...

bob danial salvation...

Bob Danial said...

trying my best, bro... trying my best indeed...