Thursday, May 20, 2010

Palat # 2


Tadi office aku didatangi guests.

Lepas depa jumpa boss, the guests went around meeting me and the managers.

Mula-mula sekali, keluar comments yang muka aku macam Randy Jackson American Idol. Itu takde hal la.

Sekali salah sorang guest tu tanya aku selepas the introductions, "So, Bob, I was told that you are the oldest staff kat studio Glenmarie."

Aku jadi terkedu.

Tak pernah pulak aku pikir siapa paling tua dalam office nih.

Rupa-rupanya, I'm it.

Agaknya realising betapa kelat muka gua time tu, sorang lagi guest kami cuba cover balik dan kata, "... that means Bob is the most senior here, right?"

Senior? Hang ingat ini sekolah ke, where being the most senior benar-benar ada advantagenya?

Thanks for pointing it out, bastards.

Somehow these guests bukannya buat aku rasa macam senior, tapi more like a senior citizen instead!

No comments: