Monday, May 31, 2010

Technology Bitch



Last Saturday, my BlackBerry Storm crashed.

Terus takde apa onscreen.

Aku cabut battery, aku keluar masuk kan SIM Card, still nothing.

Takde apa response bila aku turn butang 'On'.

Baru aku terasa betapa dependentnya hidup aku terhadap teknologi BlackBerry nih.

Satu weekend takleh nak dapat prompt updates and emails.

Sebab mandom, aku akhirnya sambung membaca sebuah novel yang aku dah start baca some time ago.

********

Aku call Celcom Customer Service Centre tadi.

Selepas dekat seminit bercakap dengan machine, finally aku disambungkan ke operator Celcom.

Aku kena bawak BB aku ke tempat aku beli, katanya.

Bawak 'Warranty Card' sekali ye?

Kalau aku tak salah, warranty BB aku akan tamat tak berapa hari lagi.

Moleklah kalau still under warranty.

Kalau kena bayar pun, apa boleh buat. Aku betul2 perlukan BB ku.

Aku juga seorang 'technology bitch' rupanya...



1 comment:

faiz said...

so dah dapat claim ke tidak?