Tuesday, June 8, 2010

Oh Lovely!


Last Saturday and Sunday, I was stationed at PWTC, jaga booth company kat Muslimworld Biz Exhibition.


Overall, the two days memang mandom habis. Visitors tak seramai mana, and the event took away my plans for the weekend dengan Nen.

Coincidentally, that same weekend ada Education Fair one floor above our exhibition.

Bila mandom maksima dok melangut kat booth kami, aku pun pergi melahu kat booths Ed Fair.


Round punya round, aku tertarik pada satu booth yang kurasakan amat special sekali pada mulanya.


Telek punya telek, sekali rupanya ini university dari India.


Disebabkan ianya booth Universiti India mari, aku rasa tak patut aku takjub sangat dengan promosi yang dilakukan.

Tapi korang bacalah sendiri nama Universiti nih.


"Yes, Sir, ve 'ave very nice name indeed!"

Impressive kan nama U ni?

Aku salute keling-keling nih atas percubaan mereka bagi nampak organisation mereka the ultimately best.

Nasib baik tak dinamakan "Fair and Lovely Professional University" , hahahahahaha!



No comments: